Mistä Haluaisit Lisätietoa?...
Hakuvinkit

Voit hakea tietoa yhdellä tai useammalla hakusanalla tai kokonaisella kysymyksellä. Pyrimme löytämään parhaiten hakuusi sopivat vastaukset!

Esitäthän kysymyksesi mahdollisimman selkeästi. Esim. "Missä voin maksaa Smartum -kulttuuriseteleillä?" Etkö löytänyt sopivaa vastausta tai haluatko lisää tietoa? Hakutulokset saatuasi vastaa "En" kysymykseen "Löysitkö vastauksen kysymykseesi?" ja pääset ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

TERVETULOA!

Voinko varata lippuja?

Kyllä voit! Halutessasi hieman miettimisaikaa ennen ostosta, on useimmissa tapahtumissa lisäpalveluna mahdollisuus varata lippuja.


Miten voin varata lippuja?

Lippuvaraus on mahdollista tehdä joko verkkokaupassamme www.ticketmaster.fi valitsemalla lippujen toimitustavaksi "varaus" tai soittamalla puhelinpalveluumme 0600 10 800 (1,98€/min.+pvm). Huomioithan, että kaikkiin tapahtumiin ei ole varausmahdollisuutta.


Kuinka kauan varaukseni on voimassa?

Varausaika vaihtelee tapahtumakohtaisesti (yleensä 1-7 vrk varauksen teosta).  Varauksesi viimeisen lunastuspäivän näet varausvahvistuksestasi tai omilta sivuilta verkkokaupassamme. Varaus peruuntuu automaattisesti, jos et lunasta sitä ajoissa.


Mistä voin noutaa varatut lippuni?


Varatut liput voit noutaa mistä tahansa Ticketmasterin lippukaupasta tai R-kioskilta varausnumerolla. Lippukaupassa voit muuttaa varaustasi lunastuksen yhteydessä, esim. vaihtaa hintatyyppiä tai lunastaa vain osan lipuista. R-kioskilla varausta ei ole mahdollista muuttaa, vaan koko varaus on lunastettava sellaisenaan.


Mitä lippujen varaaminen maksaa?

Varausmaksu on 2,50 euroa / lippu.

---

Can I make a reservation for tickets?

Yes you can. In most cases reservations are available in our website and in our call-center.Remember to check your reservations expiration date, because those vary between events.

 

How can i make a reservation for tickets?

You can book your tickets online at www.Ticketmaster.fi, by choosing ‘reserve’ in the delivery method section. Also you can make reservations through our call-center (phone 0600 10 800, price 1,98€/min + standard local network rate). Please be advised, not all events have reservation possibilities, and most events close reservation possibility close to the event date.

 

How long is my reservation valid?

Length of reservation varies between events. Most common dates are 1-7 days. You can see the expiration date of your reservation in the confirmation email, or in our website at ‘my account’ section.

All reservations will be automatically canceled when the expiration date expires

 

How do i pay and receive tickets from my reservation?

With your booking number, you can pay and get your tickets from any of our outlets and R-kiosks. If you need to change your reservation, you can only do this in our outlets, not in R-kiosks. You can only purchase your full order in the R-kiosk. The list of out outlets can be found in http://www.ticketmaster.fi/help/outlets.fi-fi.html?language=en-us

 

What extra costs there are in ticket reservations?

The booking fee online is 2,5 € per ticket.

Oliko vastauksesta apua?
Kiitos. Palautteesi on meille tärkeä.
Jos et ole tyytyväinen vastaukseen, voit jatkaa hakua tai contact us.
Powered by inbenta