Mistä Haluaisit Lisätietoa?...
Hakuvinkit

Voit hakea tietoa yhdellä tai useammalla hakusanalla tai kokonaisella kysymyksellä. Pyrimme löytämään parhaiten hakuusi sopivat vastaukset!

Esitäthän kysymyksesi mahdollisimman selkeästi. Esim. "Missä voin maksaa Smartum -kulttuuriseteleillä?" Etkö löytänyt sopivaa vastausta tai haluatko lisää tietoa? Hakutulokset saatuasi vastaa "En" kysymykseen "Löysitkö vastauksen kysymykseesi?" ja pääset ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

TERVETULOA!

Ennen kuin täytät Fan Guarantee-lomakkeen, niin luethan allaolevan.

  • Voit vaihtaa liput kerran kuussa ja enintään kolme kertaa vuodessa.
  • Palautamme tilauksestasi ainoastaan lipun hinnan. Mahdollisia käsittelykuluja, toimitustapamaksuja ja lisämyyntituotteita ei palauteta.
  • Fan guarantee ei koske mm. sarjalippuja, kausikortteja ja Klarna-maksutavalla ostettuja tilauksia. Tarkemmat ehdot löydät täältä.
  • Lippujen vaihto onnistuu vain samaan tapahtumaan, johon olet ostanut liput.
  • Jos olet ostanut lippusi luottokortilla, niin sinun ei tarvitse lähettää meille tilinumeroasi
Huomaathan, että nimi tulee olla sama kuin asiakastilissä, jolla olet tilannut kyseiset liput
Lisätiedot
Powered by inbenta